El Dur i Reillo odiant...

Ja us vaig informar fa un parell de posts que el Dur i el Reillo col·laboraven en el nou CD d'Odi. Gràcies al nostre col·lega cesaralfarb ja sabem que la cançó es diu "Marihuana". I, gràcies a ell de nou, ací la teniu:

Marihuana - Odi

En esta segur que és la que col·labora el Dur (eixa veu tan fina del principi és inconfusible), però no sé si el de la percussió d'aquesta cançó és Reillo o ell col·labora en una altra. Si algú dels dos pot donar fe...

ACTUALITZACIÓ 30/06/2008
M'han dit els meus espies sva que Reillo també col·labora en una altra cançó del mateix CD. De nou, svaddictes del món, us convoque a averiguar quina és i comunicar-la al món sva, perquè la resta de la gent puga sentir al mag de la percussió en acció una altra vegada. També m'han comunicat que pareix que estarem un meset sense Reillo...

Per cert, no he dit que la cançoneta de "Marihuana" és genial, d'un bon rotllo que s'agraeix en exàmens. I al Dur que no li ixen els "xous"...

Anònim –   – (1 de juliol del 2008, a les 13:19)  

Pues avore si solten el nom de la cançò per a que la disfrutem tots els svaddictes al igual que em fet amb la de marihuana,que per cert, algu sap on conseguirla??

Un mes sense Reillo??això com es??es casa?sa perdut pel metro de valencia? està fent una gira a escala mundial amb els roling?o tal vegada sen va de vacances??
Per cert,jo si que men vaig de vacances tot un mes a anglaterra avore si puc civilizar als guiris en la paraula del llenyor!

Anònim –   – (1 de juliol del 2008, a les 13:21)  

A! svaman, respecte a les fotos; tot arribarà!! (mes ganes de voreles que jo no en te ningú!!)

Vinga a disfrutar dels concerts que fan durant tot l'estiu!

Anònim –   – (8 de juliol del 2008, a les 13:13)  

xe xe xeeee jo mirare kina es collons! q tinc el cd de odi sencer!

la de marihuana es inconfundible que canta el dur pero la de reillo... ja sta + complicat, fare el q puga figurins!

au, agur!!


xou xou xouuuuu!!!!

Anònim –   – (8 de juliol del 2008, a les 13:14)  

per cert soc cesaralfarb ehhh el d antes tambe! jajaja

no patiu q tindreu mes exclusives!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP