Més Sva sims!

Xicons i xicones! Queda algú per ací?

Jo, encara que semble desapareguda, continue treballant (de tant en tant) en el meu projecte friki Sva. Sí, el dels ninotets que s'assemblen (un poquet, digueu-me que un poquet sí...) als Sva-ters.

La jornada creativa de hui no ha estat gaire productiva. Estic desinspirada, xe. Només he pogut fer un Sim-sva.




Per si algú no el reconeix (cosa prou probable), vos ho dic: és FRAN!

Si algú té suggeriments (digueu-me que sí, per favor xD) per a millorar-lo, encara esteu a temps. He aprés a modificar els sims després que estiguen creats.


A estes alçades ja deveu haver deduït en què estic basant-me per a fer la roba, veritat? :)
Res més per hui, ací teniu una foto de tots juntets... ja va agafant forma la cosa!



Mònica  – (4 de desembre del 2011, a les 14:50)  

Per cert, el pentinat de Fran amb els sims és simplement impossible T.T

svaman  – (8 de desembre del 2011, a les 12:29)  

Què gran, Siriuseta! M'encanten!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP