De concerts (amb retard) i altres coses...

Quina ràbia em dóna botar-me concerts, no anunciar-los. El més segur és que tothom ho sabera. Supose que quan un concert s'anuncia al blog la gent ja ho sap. Però de pensar que igual algú no va anar al concert del diumenge perquè no sabia que es feia i que si l'haguera posat a temps al blog haguera anat... Brrr, em dóna molta ràbia. En fi, això. Que el diumenge va haver concert sva a El Puig. I no un concert qualsevol. El Darrer Diumenge d'Octubre és un aplec mític, i els Sva-ters tocaven a partir de les 16:00 hores. Sé que ja no és important, però ací teniu el cartell del concert, per si feu col·lecció. 

Per altra banda, ja podeu seguir votant en l'enquesta sobre els temes del SPRR. Ara toca votar a la cinquena cançó: "No volem la teua mà". Quina nota li poseu? Jo, després de pensar-ho uns tres segons, li pose un 7.

PD: Ningú té fotos o vídeos dels concerts del divendres (a Cocentaina) o del diumenge (a el Puig)???

nestor  – (2 de novembre del 2011, a les 22:48)  

Jo havera fet fotos i/o videos, però estava mes preocupat en no caure mort per ahi... deveres que no se com vaig aplegar a casa!!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP