Joies de l'arxiu (I)

Ja estem de nou ací! Ja sé que pensàveu que el blog havia mort. Però no. Com tantes altres vegades, estava en un viatge espiritual buscant la guia de Vinyòtix per inspirar-me. I en això que he pensat "Com puc fer que el tercer àlbum isca abans?" La resposta era fàcil.

Sempre (i quan dic "sempre" vull dir "una o dos vegades") que he començat un projecte amb el blog (ara em ve al cap la Setmana de Portes Obertes) perquè no hi havia novetats... Bam! Ha sigut en eixos moments quan han començat a passar coses i els projectes s'han anat a fer la mà.

Així que, per provocar novetats referents a "Putxero, sexe i rock'n'roll" (finalment es dirà així? Haurem d'abreviar-ho "putxero", o "PSRNR"?), ací teniu les JOIES DE L'ARXIU!!!

Ja sé que és un poc presumptuós anomenar "joies" a entrades del blog, però així es feu a l'idea. Cada setmana aniré desempolsant una entrada antiga que tinga alguna cosa única. I esta setmana toca la primera.

La primera joia de l'arxiu és de l'onze d'agost de 2007. I deia exactament així:

Suéltala Óscar, suéltala...


Si en el post anterior parlava de que si escoltàveu una cançó en un concert que no fora d'ells seria una versió, ara em retracte. Des de fa un temps obrin els concerts amb una mena d'introducció. Jo l'anomene "Suéltala, Óscar" (perquè bàsicament és l'únic que diu la lletra), i és una bona manera de trencar el gel abans de que Guillem diga "Contra l'especulació musical i la manipulació televisiva!" i comencen el concert amb "Capdesuropatia" (sí, jo a voltes també m'asuste de saber-m'ho tot de memorieta).

A l'Fnac van comentar que durant la gravació del videoclip hi havia un llaurador que no parava de dir "Suéltala, Óscar" i que ells no van tindre més remei que fer la cançó. No sé si és exactament així perquè no me'n recorde molt, però bàsicament eixa és la història.

Serà la intro del tercer disc? La veritat és que com ja m'ha acostumat a escoltar-la abans dels concerts, no estaria malament. Si voleu sentir-la, és lo primer que canten en el primer vídeo que teniu ahí a la dreta, on posa "el concert a la galileo". Feu click i au. A gaudir...

SVA!

Quins temps, eh? El "Suéltala" ha passat a ser "Putxero-Maxi-Disco-Sva", i quasi no guarda res del que era. Però si esta entrada ha passat a la història és perquè va ser la primera en que un membre sva (Sauco) va escriure algun comentari. Recordeu l'entrada? Ja seguíeu el blog en aquell temps? Creieu que funcionarà la meua tàctica i tindrem notícies prompte del tercer disc?

nestor  – (30 de gener del 2011, a les 0:23)  

jejeje... m¡has tret un somriure qua ho llegia! encara recorde quan ho vaig fer la primera vegada! clar que seguia el bloc! jo el seguia molt abans de atrevir-me a comentar i entrar en la comunitat d'svaddictes!
be, jo pense que si que et durà alguna bona notícia... alguna cosa em fa pensar que en tenim una de molt grosa al caure...

Anònim –   – (30 de gener del 2011, a les 23:55)  

Segons els rumors, el dia 17 de Març a Burjasot, es presentara el disc.

nestor  – (31 de gener del 2011, a les 20:25)  

rumors??? quins rumors???? d'on venen eixos rumrs??? son creïbles?

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP