Serà per samarretes

Primer va ser la primera, clar. És la que més m'estime, i la que més m'agrada.


Després va vindre la blava, que si no recorde mal vaig comprar al concert a Falles a València:


Més tard, els dos regals que més il·lusió m'han fet (encara recorde a ma mare dient: ta llegao un paquete d'Alcácer): 


I, per si no tenia prou, també vaig fer la meua propia samarreta sva quan vaig tindre l'oportunitat: 


Ací el detall en gran: 


Així que, amb la tonteria, la colecció ja té una mida considerable:


Tot això m'ha vingut al cap rememorant una de les entrades que va fer Siriuseta (enllaç ací) sobre una samarreta de Dri:



Que us semblen? Teniu més samarretes sva personalitzades? Aneu pensant algun disseny que molt prompte us convocaré a un altre mega-concurs. Per la meua part, ja tinc en ment la meu pròxima samarreta sva...

PD: Descanse el pau el gran Berlanga. Seria un bon moment per treure l'escrit que va fer dedicat als Sva-ters, però va desaparèixer junt amb l'antic web.

Mònica  – (16 de novembre del 2010, a les 23:29)  

Volem la classificació de la pregunta 30!! :D


Et pots creure que no sabia res de la teua samarreta ROAC? Per cert, recordes que tenim un projecte a mitges que encara no m'has passat? :(

No sabia que Berlanga va fer un escrit als Sva-ters... No se l'haurà guardat ningú abans d'eliminar l'antic web? Seria un puntàs (i una entrada més ehem ehem).

Vinga, penseu dissenys, a vore què porta Svaman entre màns, que jo no sé res *xiula*

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP