Concert a Massanassa

Svamaníacs! Sembla que les primeres setmanes d'octubre vénen carregades d'esdeveniments per a nosaltres. Encara estàvem preparant-nos per al concert de Godella (recordeu enviar un e-mail a svafans@gmail.com si voleu participar en l'acció de les abelles!) quan hem rebut notícies d'un concert Sva a la localitat de Massanassa. El detall més sorprenent és la data: el 9 d'octubre del 2010, l'endemà del concert de Godella! Els afortunats que pugueu assistir als dos sereu protagonistes d'una autèntica marató Sva. El record que vos quedarà d'eixa setmana el podreu contar als vostres néts (si els vostres fetges no rebenten eixe cap de setmana). Ací teniu el cartell:





Com hi podeu veure, el concert comença a les 12 de la nit a la Plaça Escoles Velles i els grups que hi actuaran seran Sva-ters i Voro Chao y los Hasta Luego. La informació l'ha treta Nèstor d'ací (qualsevol dia ens furtarà el lloc a mi i a Svaman). Si esbrinem qualsevol cosa més, vos la farem saber. Esteu preparats?

Ausiàsva –   – (30 de setembre del 2010, a les 1:25)  

noooo!!!! em muic x un concert Sva!!! no crec k puga anar a cap dels dos perque toque en festes de Callosa d'en Sarrià i crec k es ixos dies... :S deeeu sva!!! k he fet x a mereixerm aso?? :P jejeje

disfruteulos x mi!! un abraaç!!

svaman  – (30 de setembre del 2010, a les 9:50)  

Siriuseta, jo ja tinc clar que m'heu furtat el lloc fa temps. Si no és per vosaltres no m'entere de res.

Ara que pense, tenia un mail que contestar, no?

nestor  – (30 de setembre del 2010, a les 19:46)  

doncs a si teniu a uno q va als dos... estic pensant en fer-ho tipo festival, es a dir, dur-me la tenda de campanya i dormir al concert d Godella quan acabe... xD
Aleshores, svaman, tu vas o no? crec q mereix la pena!

Siriuseta –   – (5 d’octubre del 2010, a les 13:47)  

Ostres, Ausiàs, sent molt que no pugues vindre :( Però si has de tocar, ho entenc perfectament... No patisques, que Nèstor que anirà als dos farà fotos i vídeos... a que sí, Nèstor? (*l'apunta amb una pistola*)

Svaman, tu no eres músic, no tens excusa... Com a minim a un dels dos has d'anar... I si pot ser el de Godella millor, que jo sí que hi estaré =) A Massanassa m'encantaria anar però ja he d'estar a Barcelona de nou :S Temes de transport i tal. Quina putada...
Per cert, a tu ningú podria furtar-te el lloc, Svaman, eres el nostre guia espiritual i ho seràs passe el que passe... Mira, jo vaig a posar-li el teu nom al meu fill! Ho tinc més que clar!

A veure quan tinc un portàtil amb memòria i puc pujar les fotos-Sva d'Anglaterra...


PD. GRÀCIES PER COMENTAR, començava a pensar que el món s'havia oblidat d'este humil blog...

svaman  – (5 d’octubre del 2010, a les 15:15)  

Si vaig a algun (m'encantaria poder anar als dos, no crec que faça falta que ho diga) serà al de Massanassa. Però també ho veig complicat.

PD: Ara m'han entrat ganes de reprendre unes frikades sva que tenia un poc en suspens. Vaig a aprofitar que ara tinc un poc de temps lliure.

nestor  – (5 d’octubre del 2010, a les 21:16)  

colló, siriuseta... això si q es frikisme en estat pur...
el millor serà la cara del pare, quan vulgui posar-li altre nom i tu encabronada! si ix xiqueta tb li posaràs eixe nom?
PD.: li proposaré això a la mare del meu futur fill, si es q algun dia tinc fil (o mare), que està difícil...

Mònica  – (6 d’octubre del 2010, a les 1:03)  

No em pot eixir xiqueta, la medalleta em va dir que tindria un fill i seria xiquet... Després me la va fer una altra xica i em va eixir que tindria tres xiquets... Si tinc tres xiquets estic pensant que a un li posaré Salva (o Sauco!), al següent Vicent i al tercer Àlex... Seran xiquets S-V-A! :D

PD. Nosaltres parim, nosaltres decidim.

Anònim –   – (6 d’octubre del 2010, a les 13:34)  

DEMASIADA NARIZ SUSPÉS

Xiquets, s'ha suspés el concert del dia 9 a massanassa, es veu que la maxima autoritat o l'ajuntament o qui siga no vol/pot/sap donar el permís necessari pa fer el bolo. Després de intentar fer-lo (/estem al costat de casa i ens mola tocar!!!)al final, na nai de la xina.
Bò, açò farà que el de godella siga BRUTAL!!!!.
Bè xiquets, ens vegem el dia 8. Una xuplaeta d'orella a tots.

El Dur

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP