Comença la I Friki Week

Svaddictes del planeta, de nou us convoque a tots per col·laborar amb este, el vostre blog. I quin és el motiu ara? Doncs que comença la "Friki Week", el que és una setmana friki en tota regla. Ja sé que és dijous, però com vam dir fa temps, les setmanes sva comencen quan ens dóna la gana. I no tenen per què durar set dies.

I en què consisteix la FW? Molt fàcil. Ja sé que fer un blog sobre els Sva-ters ja és prou friki. De fet, sé que sóc conegut com el "friki" en alguns àmbits. Però el que volem ací és que envieu totes les frikades que heu fet i que tinguen relació amb els sva. Que us heu comprat una disfressa d'abella i heu pujat a un escenari? Ja és una frikada. Envieu alguna foto i comenteu-la. Que teniu una espècie d'altar a casa on venereu als Sva-ters? Foto al canto. Qualsevol cosa que us diferencie de la resta de mortals. Qualsevol cosa que mostre que sou autèntics svaddictes. I si sempre havieu pensat alguna cosa i encara no l'havieu fet, esta és l'excusa perfecta. Com ja he dit, la FW pot durar el que faça falta.

Jo tinc unes quantes preparades. Ací teniu la primera. En un dels meus peregrinatges periòdics a Alcàsser, mentre pegava voltes amb el cotxe intentant trobar a un sva (true story), em vaig topar amb esta papereria. Recordeu la cançó Karrefur, no? Quan està fent un repàs de les tendetes del seu poblat, diuen: a ca Baralides. No sé si es referiran a açò, però jo no podia deixar de fer una foto: 


Doncs ací teniu un exemple d'una frikada clàssica: me'n vaig a Alcàsser, trobe una Papereria Baralides que pot ser o no la que anomenen a la cançó (per cert, és la de la cançó?) i faig una foto. 

Ara us toca a vosaltres.

nestor  – (19 de febrer del 2010, a les 17:18)  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
nestor  – (19 de febrer del 2010, a les 17:24)  

si, anar a ca baralides es anar a la papereria baralides.

P.D.: estic fent-me la imatge en el cap d'svaman pegant voltes per alcasser amb una càmera en la mà, preguntant si alogú coneixx al dur... XD!
P.D. 2: ja anire aportant cossetes...

Siriuseta –   – (19 de febrer del 2010, a les 20:05)  

I açò es fica als comentaris o t'enviem un mail?

svaman  – (20 de febrer del 2010, a les 12:07)  

Genial! Ja he estat a ca Baralides!!

Siriuseta, jo preferisc que m'envieu un mail, amb alguna foto si és possible, i l'explicació de per què sou frikis sva. Després jo aniré posant-les al blog sense canviar molt el que m'envieu. Ànims!

alfarbi –   – (20 de febrer del 2010, a les 13:10)  

http://www.hortanoticias.com/noticia/423934/Aldaia/alejandra-gil-in%C3%A9s-torondel-ffmm-30%C2%BA-aniversario-comisi%C3%B3n-mercat-adjacents.html

Un mes después, el 20 de febrero, tendrá lugar la tradicional cena de gala y el baile de hermandad, una excelente previa a la propia semana fallera en la que la Falla Mercat i adjacents ha preparado un gran número de actos que incluyen el tradicional pasacalles de disfraces, una nueva edición del Mercarock, con Sva-ters, y la tercera mascletá manual nocturna.


Jo i un amic teníem pensat anar aquesta nit al Mercarock... però es fa avui o no??? per favor necessite una resposta ràpida!!!!
i si em dieu el lloc i l'hora vos ho agraïré eternament!!


merci!!

Anònim –   – (25 de febrer del 2010, a les 15:44)  

Ieeeeeeeeeeeee!!!!
Entreu a la web sva que em penjat els temes nous_/ maquetes per a escoltar.vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nestor  – (25 de febrer del 2010, a les 23:13)  

ostia, tu... quin canvi...
la de canvi climatic la trobe molt "light" en estudi...
putxero maxi disco sva es diferent(la lletra)...
la de l'aixà rovellà es també mes light...
menys mal que tenim LDV, que es molt mes ska...

pero bè, ara la web està millor, mes complet

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP