Els dos últims

Açò és un no parar. Dos dies després del concert a València, el dissabte els sva tocaran a Muro. Però no serà un concert normal: serà l'últim de la temporada 2009, i l'última possibilitat de veure als sva en directe fins ves a saber quan. Ací teniu el cartell:



Ah, i què contar del concert del dijous? Faltava la mitat de la troupe, però els que estaven els van suplir bé. Només estava Reillo a la bateria, així que l'home orquestra (també anomenat Àlex, també anomenat Dur) es va encarregar de les congues, i es va marcar un solo i tot. Després va passar de tocar la dolçaina a "L'asmolaor", però no es pot demanar tot, que també faltava Guillem i era l'únic cantant... Ah! I va tornar "Askura el caldero". Ja feia molt de temps que no l'escoltava en directe. Allí vaig veure a Dani, Siriuseta, Dri, Ausiàs... Així que ells conten què tal va estar el concert, que estaven en primera fila.

Siriuseta –   – (29 de novembre del 2009, a les 14:36)  

Jo només puc dir... Per favor, no vos quedeu amb aquella imatge de mi xDDD

(Menys mal que has dit que tornà Askura el caldero, jo pensava que ja m'havia tornat boja del tot).

Dani cr  – (29 de novembre del 2009, a les 16:54)  

Em va sorpendre com sonaven! El solos dels vents, els de reio, el dur...(sense paraules ye). aixì es com es demostra que son el millor grup de la galaxia, jajajjaj. I la gent a saco, molt divert, com sempre. Ah i una llastima que s'acabara el vi.

Bru Ponç  – (30 de novembre del 2009, a les 9:56)  

Epa! Sóc cert alumne agrícola com Àlex, molt agraït uqe em deixàreu acaparar l'atenció de la gent durant els meus 30 segons. Jejeje. Ara em pense que alumnes de la facultat que muntava l'event n'érem ben pocs, diria que la majoria era de la Universitat de València, o com a molt de Belles Arts, jeje.
Bo, que ja saveu que sou la Canya de Picanya! Fins un altra!

Siriuseta –   – (30 de novembre del 2009, a les 22:44)  

Recordeu l'examen aquell de Llatí? Sí, el que vaig fer l'endemà del concert amb mal de cap i la boca pastosa...

Tinc un 10 =D


I estic convençuda que ha sigut per la divina influència Sva... Així que gràcies a tots i vos espere la vespra del Selectiu... xD

Siriuseta –   – (9 de desembre del 2009, a les 19:53)  

Com quedares amb el Mitjà?

(Si, ja que no et connectes al msn -i jo poc- et pegaré la brasa per ací)

Anònim –   – (21 de desembre del 2009, a les 13:24)  

Ja esta la web de SVA-TERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dri –   – (22 de desembre del 2009, a les 13:42)  

Molt currà!!

inclus traten de fer la competencia a Svaman amb la secció full de ruta..

nestor  – (22 de desembre del 2009, a les 15:20)  

però hi ha un enllaç gegant al bloc...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP