Svaddicta solta pel món

A Irlanda:


A Munic (Alemanya):

A Kíev (Ucraïna):


Si és que hi ha gent que s'ho sap muntar...

dri –   – (31 d’agost del 2009, a les 20:16)  

Vixca l'internacionalisme Sva!


Siruseta com no, s'ha enrecordat dels svaddictes durant els seus,pareix que, multitudinaris viatges!!Gracies!

Siriuseta –   – (1 de setembre del 2009, a les 2:43)  

Hahaha, en realitat han sigut dos viatges, un a Irlanda i un altre a Ucraïna, però anant al segon vaig fer escala en Múnic i clar, qui no aprofita? xD
La veritat és que va ser un goig poder fer-me les fotos amb la samarreta, em feia moltíssima il·lusió (L) A Irlanda voldria haver-me'n fet més però vaig agafar la grip A i va ser impossible xD I a Ucraïna, bé, era difícil, perquè anava amb mon tio i ell no acabava d'entendre això de voler fer-me fotos de cul cada vegada que veia un lletrer...

Per cert, també m'he dedicat a expandir l'Svamania pel món... Allà on anava i algú em preguntava explicava a tothom què eren els Sva-ters :D A un xic ucraïnés fins i tot li vaig passar alguna cançó i ara l'escolta... Ara quan vol dir "espere que..." diu "ésperansa" (ells no tenen ç i no acaben de tindre clar això dels accents). Algun dia li explicaré la diferència entre "hope" -esperança- i "to hope" -esperar-, però mentrestant ell és feliç ^^

Ah, i hauria d'haver fet fotos dels vàters públics ucraïnesos, vaig pillar un trauma amb això... Eren plats! Plats en terra, amb un forat, sense cadena ni res!! Jo vaig eixir d'allí amb els ulls com a taronges dient que no pensava pixar fins que trobara un vàter decent... I ells vinga a burlar-se... Quan els vaig intentar explicar que "Sva-ters" es llig gairebé com "the toilets" es van riure molt de mi...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP