Fotos del concert de València

Entreu a l'enllaç i veureu moltes fotos molt xules del concert de València. Fotos professionals, no les que faig jo amb el mòbil. Ací teniu dos exemples:

 

  

La resta, seguint l'enllaç: Flickr de Músics sense fotògrafs. I tranquils, que hi ha fotos on no ix el Dur :)

dri –   – (10 de juny del 2009, a les 21:35)  

la pregunta es..com es veuen les demes fotos?? perque jo sols vec la del Dur





Pd: Svaman,una pregunta com a profesional, alguna indicació per a no tornar-se boig durant les epoques d'examens??

dri –   – (10 de juny del 2009, a les 21:38)  

Val ja esta. si esque estudiar no es bo....

Anònim –   – (11 de juny del 2009, a les 0:50)  

Tu voras, estudiar provoca cancer de inteligencia.

svaman  – (11 de juny del 2009, a les 10:05)  

Jo no sé quin consell et donaria com a profesional, però pots fer el que feia jo: com pensava que podia morirme abans d'arribar a l'examen i que tot el q haguera estudiat no m'hauria servit per a res, no estudiava fins 4 o 5 hores abans. Al final m'ha funcionat...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP