De veritat?

Ningú va anar a Almussafes i va fer vídeos i fotos? Ningú comenta res? Encara falten dos mesos per al pròxim concert? Què està passant ací?

Siriuseta –   – (19 de maig del 2009, a les 0:26)  

Els de la meua classe són uns rancis, jo no en tinc la culpa... :(
De tota manera jo tinc un paperet de l'Aplec de la Plana que diu que els Sva tocaran a Onda el 3/4 de juliol d'enguany. Segur que igual que eixe hi ha molts més concerts dels quals no teníem constància i aniran apareixent! ^^

Anònim –   – (19 de maig del 2009, a les 11:28)  

Tens raó, imagine que a Salva se li ha passat, pr en el myspace de Reillo si que està eixe concert, podeu comprovar-ho a http://es.myspace.com/reillopercu.

Mel –   – (19 de maig del 2009, a les 13:42)  

Mare meua Salva, no me lo puedo creer, se t'ha passat un concert, increible!!!!.
Be, que jo si que vaig anar al concert de almusangeles, pr no tic fotillos ni res. Te puc dir que estigué molt be, hi havia prou gent, ah!!! i van tocar l'aixà, llastima que no acceptares la meua proposta, jejej, ara ja sabries com sona!!!. Jo destacaría la borrachera general que hi havia a eixes hores i molt de punky ballant rumba, jeje, curios!!!
He de dir-vos que la gravació va sobre rodes...ale, a passar-ho be.

Marina  – (19 de maig del 2009, a les 19:20)  

uoooooooo!! A Onda de cap! Quines ganes ja de concertillo!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP