De nou entre tots vosaltres...

Bé xiquets i xiquetes, han passat ja unes setmanes des de que em vaig despedir. Pensava que podria viure tranquil sense el blog, però cada dia estava més desesperat. Des de que em despertava a la 1 del migdia fins que em gitava a dormir a les 6 de la vesprada no deixava de pensar en les coses que m'estava perdent. Així que no ho he pogut evitar i he tornat el més prompte possible per estar amb tots vosaltres.

Però res, nada nuevo bajo el sol. Les coses no han canviat molt en un mes: la web continua sense anar, les notícies sva són escasses, l'abella reina continua sent l'única folladora... També és veritat que ara tenim a una Siriuseta una tiroide més lleugera i un mes menys de temps fins el pròxim concert.

Aquests dies aniré posant cosetes vostres que he rebut (grazie mile!) i això, però primer vull assegurarme que esteu tots atents, ja que hi haurà gent que ja no entrarà perquè pensa que estem de vacances. Així que aneu passant pels comentaris, aneu dient "Present" i què us han regalat i, quan jo pense que estem tots, podrem començar...

Anònim –   – (29 de desembre del 2008, a les 13:52)  

Preseeeeeeeeeent, però ja ho sabies!

Doncs un mocador (me'n faran falta per amagar el tall de banda a banda del coll a partir d'ara U.u), un set d'estes coses que queden molt bé per a mudar però no peguen amb el meu estil d'anar per casa (collar, pulseres, arracades i UN ANELL AMB RELLOTGE!) i un parell de llibres. Espere que els Reis vinguen amb uns quants CDs perquè la meua minicadena s'avorreix i el Goear està fart de mi xD Ara et toca a tu, eh? No t'escapes!

svaman  – (29 de desembre del 2008, a les 18:13)  

No, tranqui, si no m'escape. A mi m'han regalat uns calcetins. Negres. De l'Aldi (venien amb l'etiqueta i tot).

Tu veus això que fan a laSexta que es diu "Qué vida más triste"? Això és res comparat amb la meua...

Anònim –   – (29 de desembre del 2008, a les 19:41)  

Hahahaha xD Pobret meu. Algun dia et farem un regal com Doraemon mana!

Anònim –   – (1 de gener del 2009, a les 20:02)  

Present!!i feliç any 09 a tots!!
A mi m'han dut calcetins tambe junt a una corretja, i estic a la espera de recibir una dolçaina per a començar a fer els meus pinets amb la musica..

Vinga a pels 500!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP