Mare de major jo vull ser asmolaor que és lo millor del móoooooooooon!!!

- Fer-me una foto amb Xavi Castillo: FET.
- Conèixer per fi a Tonetti personalment: FET.
- Pujar a l'escenari per cridar "Mare de major jo vull ser asmolaor... QUE ÉS LO MILLOR DEL MÓN!!!": FET!!!!

Sí, xiquets i xiquetes, què voleu que us diga? Una vesprada-nit espectacular, amb el crack Xavi Castillo fent que em pixara de la risa i els Sva-ters arrasant.

La vetllada va començar a les 8 aproximadament, amb "El Muntatge" obrint el foc. Quan ja m'havia demanat la primera cerveseta i estava ja preparat van acabar, i va començar Pau Alabajos. En eixe moment vaig veure a Gusmà, que em va dir que tenien previst començar a les 23:30, i que a la 1 s'acabava tot. No estava mal, si no es retrasava molt i començaven a les 12.30. Després el gran Xavi Castillo, amb un espectacle "improvisat" en el que parlava de Rita, Camps, la Copa Amèrica, el Papa... En fi, Xavi Castillo en essència pura. Després van actuar "Indefinits" i "Remache", que acabaven a les 23,30. Tot a punt.

I a les 23,45 va començar el concert sva. Un ambient genial, amb molta gent i molt entregada. Passe de contar-vos una altra vegada que no em vaig dur càmera, perquè ja van 5 o 6 concerts seguits en els que se m'oblida portar-la. Però allà estava Melina fent de fotògrafa, així que en quan em passe alguna foto la penjaré. Jo només vaig poder fer uns vídeos amb el mòbil. Ací els teniu:

1. Ací el primer vídeo de la nit, del Suéltala, Óscar. Podeu veure al Dur amb el picardías que va dur tot el concert (i que era de Melina...):



2. Capdesuropatia:



3. Ací la introducció de la Rumba d'Amore. Primer parla el consigliere Vincenzo i després "trompeteja" il padrino Tonetti:



4. 10 segonets de "La bolsa". Intentava gravar a Sauco, però al passar el vídeo al YouTube es veu fatal. Van anar tots els vents, menys Emilio, i l'escenari era diminut, així que Ximo i Fran van compartir micro, igual que Vicent i Tonetti, i Sauco va haver d'arraconar-se i tocar el trombó darrere de Nel·lo. A veure si el veieu:



5. Ací va ixir de les cavernes i va fer un gran solo davant de tots:



6. L'inici que fan ara al "Lio sva", molt apropiat per a la nit de Halloween (ací ja se'm va acabar la memòria de mòbil:



7. El solo dolçainer que va substituir a Doraemon a "L'asmolaor". Al final del vídeo ix Tonetti demanant que puge a l'escenari... Svaman!!! I com estava contentet, cap allà que vaig anar. I res, Tonetti parlant de la plataforma pro-Tonetti, cridar que ser asmolaor és lo millor del món (es reprèn la cançó) i cantar i ballar al costat del Dur. Ja em puc morir tranquil :)



LES GRANS FOTOS DEL CONCERT!!!





PD: En quant tinga les fotos de Melina les veureu.

PD2: Ah! I que Melina faça el resum que em va fer del concert de Torelló, jejeje.

PD3: I si vol posar algun vídeo o foto de com anava Reillo... Jo no m'he atrevit a posar el vídeo que vaig gravar d'ell, a pesar de ser una peça de coleccionista.

PD4: Perdoneu per la tardança, però he tingut problemes tècnics.

Anònim –   – (2 de novembre del 2008, a les 21:34)  

Nose si ser asmolaor es lo millor del mon, pero la nit que pareix que et vas pegar no es queda curta, xavi castillo,el dur amb picardias, pujar a l'escenari.. que mes vols!

PD.ja diràs que va passar amb REillo que segur que va ser digne de vorer.Mel fotos ja!

Anònim –   – (2 de novembre del 2008, a les 23:28)  

xè xè!! q nervioset q se te va voree!! jajja però ho feres mol be, com un autèntic sva!

congratulations svaman!!!

svaman  – (3 de novembre del 2008, a les 14:57)  

Ie, pues si et dic la veritat no estava nerviós. Tal volta ho pareguera, però jo no recorde estar-ho. Encara que no recorde quasi res d'aquell moment, jejeje.

Anònim –   – (4 de novembre del 2008, a les 16:25)  

Je crack! gran resum de la nit has fet xe! va ser una nit mèl, Xavi Castillo i SVA-ters... q mes es pot demanar?? bueno res, dir-te que et vaig coneixer allí que sóc el que et va passar la cançó de ODI (no se si em recordaràs jaja).

Despres del concert vam anar amb uns amics a alcàsser al pub "La Llima" que antes era del Dur, xe va star mèl, vam xarrar en tots els sva q estaven alli de festival, sobretot en el Dur que ens va contar que es un boig del bàsquet jajaja.

Vaig parlar en Emilio també i em va dir que ja no sta quasi mai perquè te prou faena i tal, que la nit de "The Mill" anava a anar i q al final no va poder, i a Ontinyent tampoc anirà.

be, es el que recorde de la nit perque anava 1 poc tocaet jo també...

de festival en els SVA això no ens passa tots els dies! jajaja

salut amic!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP