Actualització sorpresa

Ie xiquillos, què tal va l'estiu? Espere que fent el gos tot el que siga possible. He aconseguit Internet durant mitja hora i, com sempre, pense primer en vosaltres. Ací teniu un vídeo del concert del dia 19 a Alcàsser, gravat des del mateix escenari. Són tres minuts de "República Alcassera", i pareix que Guillem no va estar al concert. Però bé, que ho explique la gent que va anar, si es que encara seguiu el bloc.




Ala, a gaudir del concert d'esta nit a La Pobla de Vallbona i de tots els que queden. A passar-ho bé!

Salut i sva!!

Siriuseta  – (28 de juliol del 2008, a les 11:35)  

Clar que seguim ací, si jo mire constantment encara sabent que no actualitzes! x) No vaig anar a Alcàsser, amb sort aniré a Silla...
Ah, i ja que vius a Dénia, no aniràs per casualitat a un concert que fan el dia 27 en Benissa, no? No són els Sva-ters, però... Igual toque jo! :D

Anònim –   – (28 de juliol del 2008, a les 13:01)  

Yeee fiera.

El conçert de la Pobla Bestial, y el del dia seguent a El Puig, bueno, la gent estaba un poquet paraeta, pero al final acabaren tots botant, y sentanse a terra, en fi, gaudint del conçert.
Lo que va ser mes gracios, va ser vore com gent de 80 tacos, els agradaba el conçert.

Au cacau ¿Ens vegem a Orga el dia 31-07-2008?


Acabator

Anònim –   – (11 d’agost del 2008, a les 20:51)  

Yeee Svaman!


Jo soc un svamanadicte, perque sempre pase per así a riurem un rato.

Aquest concert el va grabar un dels meus millors amics, jo estava en la barra que era un dels organitzadors... em foteren pero desde allá es podia ballar més ample. jajaja

seguix aixi!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP