Ets un svaddicte quan...

Ja fa uns mesos vaig escriure en el fòrum sva un missatge titulat igual, "Ets un svaddicte quan...", i em vaig dedicar a escriure tots els actes que demostren que ets un svaddicte. L'he buscat per veure-lo, i resulta que el fòrum només guarda els últims X missatges, així que s'ha perdut. Com sé que hi ha molta gent que no el va llegir i que ara llig el bloc, vaig a tornar-lo a escriure com crec que el vaig posar. Per suposat, després en els comentaris podeu seguir posant accions que demostren que sou uns svaddictes.

Ets un svaddicte quan:
  • Tens els dos CDs original i el que escoltes són còpies t’has fet.
  • Quan a cada concert que vas mires si hi ha alguna camiseta nova que encara no tingues.
  • Quan de nick al MSN tens posat "Vinyòtix" o "Martí el regaor".
  • Quan estàs en un concert i diuen que van a acabar i els teus amics diuen que se’n van i tu els dius: "Espereu-se, que encara queden 'Karrefur' i 'República Alcassera'", i encara toquen "Karrefur" i "República Alcassera".
  • Quan dius "asmolaor" quan et pregunten que vols ser de major.
  • Quan estàs pensant en tatuar-te un wàter en el pit.
Bé, i vosaltres què? Que us fa svaddictes?

PD: Sí, ja sé que comence a repetir-me, però és difícil mantindre un bloc sva, què us penseu? A més, ja que vaig posar la frikada en el fòrum i es va perdre, doncs la torne a posar.

Anònim –   – (6 de març del 2008, a les 17:35)  

-Quan el teu Déu és l'ésser diví que fumava marihuana i bevia en tetra-brick.


A mi em sembla molt bé que hages posat açò de nou, jo mateixa no ho havia vist. Ah, i s'entén que deu ser difícil mantindre un bloc Sva... Per la meua part col·laboraré tant com siga possible.
He trobat un nou negoci de Sauco -no és allò que et vaig enviar ahir, és una altra cosa ^^- però per fer la foto necessite parlar amb un company així que igual la setmana que ve puc enviar-te-la.
Salut i ànims Sva! =)

Sauco  – (6 de març del 2008, a les 18:16)  

Bona vesprada.
A vore si en tatnt de buscar els meus negocis, trobes al tipo que es queda la pasta, per a tindre unes parauletes amb qui siga.
Y tambe a vore si et deixes vore per algun concert, ya que al menos a Svaman el vaig vore en persona en el rock en falles.

Un abraç

svaman  – (7 de març del 2008, a les 15:21)  

Siriuseta, que t'ha parlat Sauco!!!

Anònim –   – (8 de març del 2008, a les 8:06)  

Ai. M'està agafant un atac al cor. Però dels bons.
M'HA PARLAT SAUCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ^^
Uah, tinc un do especial per atraure els músics de la terreta. L'altre dia em va parlar el cantant de la Gossa!!
Vaig al blog de Sauco a dir-li que en Gavarda aniré encara que em trenque les dues cames i tinga 43 de calentura...

Anònim –   – (8 de març del 2008, a les 16:54)  

Quan t'alces tots els dies amb la peculiar alarma que fa:
Riiiiiiiiiiiiinggggggg...Mecaguen...
i Quan en eixe precís moment penses i cantes: Ai, xe, quin gos quan sona la sirena
del despertador, 'pena, penita, pena',
se'm rebel·la el cor, hui no vol fer faena.
Deixa'm un poc més, que anit hi hagué verbena.

I és que el meu cos segrega morfina
i la meua sang és til·la amb ketamina.
Si engegue els motors, no van ni amb gasolina.
Soci fundador de l'associació canina.

El meu màxim exercici: estovar-me al sofà.
I quan ma mare m'agobia em gire a l'altre costat.
No, si jo, més que dormir, el que faig és hivernar.
No em despertes, tanca la porta, apaga la llum i a descansar.

pd:aquest es el meu cas cada matí, i apartir d'ahi, el dia ja va rodat!

Anònim –   – (8 de març del 2008, a les 16:58)  

Quan no hi ha dia que no entres a la pagina web oficial del millor grup d'sva del món per a vore si perfì han actualitzat!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP