EL museu sva us demana ajuda!

Estava preparant una entrada de la secció "Joies de l'arxiu" (si no sabeu quina és, ací teniu la primera entrada), quan he descobert una cosa horrible. He trobat el post que estava buscant, del 12 d'agost de 2007 (ací el teniu), però no està com jo el vaig deixar. Resulta que eixe post era una joia de l'arxiu perquè tenia una entrevista que van fer els sva a Ràdio 9. Jo no sé com la vaig aconseguir en el seu dia, però la vaig penjar al Imeem (que era un web per pujar cançons i poder enllaçar-les als blogs, o una cosa així) i la vaig posar al blog perquè tots la escoltareu. I ara he descobert que en comptes de l'entrevista hi ha publicitat, ja que Imeem va desaparèixer o se la va tragar el MySpace o no sé què. Total, que he descobert que he perdut l'entrevista (perquè l'arxiu original el tenia en un ordinador que va morir). 

Sé que és molt difícil, però si algú la té, m'encantaria que me l'enviara al correu (svaman@hotmail.com). Era una de les poques entrevistes fetes als sva a la ràdio i era una bona peça del museu sva. A més, deien que el concert a Dénia del 2005 (el primer què vaig anar d'ells) havia sigut un concert molt xulo.

Damunt en els comentaris es parla d'una altra entrevista que els feien a Ràdio 3, però com que estava a l'antic web, jo ni em vaig molestar en aconseguir. Ara el web ha canviat totalment, i l'entrevista supose que ha desaparegut també. A no ser que alguna ànima caritativa la tinga i la vulga compartir...

Mònica  – (6 de març del 2011, a les 0:57)  

Jo no els tinc... A vore si hi ha sort :(

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP