Plat de glòria

Mentre esperem algunes fotos, vídeos, cròniques o material variat del concert dels sva a Picassent del dissabte, anem a acabar amb totes les coses que van quedar pendents del pas del grup per Gormandia.

Ja sabeu que podeu veure el programa complet a este enllaç de RTVV. Jo no sé vosaltres, però jo no em fie de Canal 9, i no vull que qualsevol dia el lleven i ens quedem sense programa. Així que, després d'investigar un temps,  he aconseguit descarregar-lo. I l'he pujat al YouTube. Ací el teniu, per si voleu tornar a veure'l ara mateix:



Però com tampoc em fie del YouTube (o de que Canal 9 ho denuncie i YouTube lleve el vídeo), ací teniu un enllaç del qual podeu descarregar-vos el programa per tindre'l al vostre ordinador:


I, per acabar, també he retallat l'àudio dels 33 segons en que el Dur cantava al Plat de Glòria. Feu clic al Play i escolteu:



Us ha agradat? El voleu tindre també al vostre ordinador i/o mòbil? Tranquils, també he pensat en això. Ací el teniu per descarregar.

nestor  – (20 de desembre del 2010, a les 18:33)  

m'agrada la cançó... m'entren unes ganes de menjar plat de glòria...
Per cert, svaman, el concert a Picassent, ja et vaig dir ahir q s'havia suspés... (supose q per la plutja)

Mònica  – (20 de desembre del 2010, a les 20:14)  

Ois Svaman, eres un sol :D

I la pregunta de diumenge? :(

svaman  – (20 de desembre del 2010, a les 21:41)  

Nèstor, gràcies per la informació. Si no és per tu ningú diu que s'ha suspés...

Mònica, havia de triar entre la pregunta i posar la cançó. I no podia esperar més, jeje. Esta setmana toquen dues preguntes (dimarts i diumenge).

Anònim –   – (22 de març del 2011, a les 19:46)  

ací està el nou enllaç! http://www.rtvv.es/va/gormandia/GORMANDIA-ARROS-BANDA_13_382891708.html

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP