Nova imatge (ACTUALITZAT)

L'agost de 2007 va nàixer Svamania. Cuatre mesos després, al gener del 2008, va tindre lloc el primer canvi d'imatge. Durant tres anys ha anat canviant paulatinament, però mantenint sempre la mateixa plantilla des d'aquella primera entrada. Ara, quasi tres anys després, Svamania torna a canviar de cara

Sincerament, no és la plantilla que m'haguera agradat fer. És un poc cutre, i té algunes coses que no m'agraden. Però després de dies i dies rebuscant per tot Internet, açò és el més potable que he pogut trobar. De totes formes, no està tot acabat. Necessitaré la vostra ajuda. Però ja tornarem a això després.

Sé que molts de vosaltres sou reticents als canvis, i que us agradava més l'anterior estil d'Svamania. Però la vida són canvis, i jo personalment necessitava un bon canvi per tornar amb força al món sva. Han sigut mesos de tranquil·litat, de no informar, d'estar esperant novetats... Però s'ha acabat. Tinc ganes una altra vegada de reviscolar el blog perquè continue sent el lloc on tots els svaddictes ens reunim... i més ara que tota la resta està tan parat (quasi sense concerts, web oficial y MySpace sense actualitzar-se mai, etc.)  No oblide que sense Siriuseta este projecte hauria mort en tot este temps. No ho oblide. I no dubteu que l'svaddicta per excel·lència continuarà escrivint en el blog. Ella ja té permisos d'administrador, i pot gastar-los quan li vinga en gana. Si vulguera borrar esta entrada perquè no li agrada, podria fer-ho i no m'enfadaria amb ella. També col·laborarà Nèstor, que està pegant-se un bon curro amb el Club de Fans oficial (ànims, Nèstor, jo també sé el que és posar il·lusió en un projecte sva en el que ningú sembla estar interessat). Però intentaré tornar al ritme anterior de deu entrades al mes.

I acabe ja. Però no sense abans demanar-vos un poquet d'ajuda. Veieu la imatge que encapçala el blog? La del Dur amb la samarreta de bàsquet? La vaig fer amb el Paint (sí, jo no passe d'ahí, no sé ni el que és el PhotoShop) als nadals del 2007-08. Ara m'haguera agradat actualitzar-la amb una imatge nova (barrejant les imatges de la web, del Berlangastyle, fotos noves...) per a que cada canvi d'estil vinguera acompanyat d'un canvi de la capçalera. Però se'm dóna fatal. No sé fer-ho. Així que si hi ha algun artista sva per ahí que li agrade fer un muntatge que dominarà Svamania durant molts anys, endavant. Ha de tindre un tamany de 1000x233 px, i pot ser de QUALSEVOL tipus, sempre que tinga a veure amb el món sva. Si el fereu perquè es pogueren veure el pardalet i l'altre simbolet (que no puc llevar), seria perfecte.

De veritat que m'encantaria que us animareu. Si sabeu com fer-ho, per favor no penseu "bah, no tinc ganes" o "ja ho farà un altre" o "és massa treball". Si no ho fas tu, que saps, ningú més ho farà. Així podrem jubilar la imatge que ens ha acompanyat durant quasi tres anys. 

Bé, ja sabeu, a partir d'ara estigueu més atents al blog que mai perquè tornarà el concurs. I els posts tontos. I les frikades. En fi, que he tornat.

ACTUALITZACIÓ: Ja ho heu vist. He canviat la plantilla ja dues voltes en menys d'un dia. I encara no és la definitiva. Ara ja no fa falta la imatge que us demanava. Però prompte em farà falta una altra. Què dieu? Us agrada el nou estil? A mi tampoc em fa molt, però fins que trobe un millor es queda este.

Mònica  – (6 d’octubre del 2010, a les 21:59)  

Svaman (L) Què mono! ^^

A mi sí que m'agrada el nou estil. Al principi sembla un poc súper-sofisticat per al que és l'esperit Sva, però la veritat és que té moltes millores. Per exemple, això del contacte sense que aparega l'e-mail públicament. Supose que així arribarà menys Spam. Un dia m'arribà un mail molt estrany d'un assassí a sou que havia de matar-me i volia negociar amb mi per no fer-ho...

Quan ja sàpigues quina imatge vols -abans de llegir l'entrada anava a preguntar-te si volies una capçalera-, avisa i faré algunes proves, que m'han passat el Photoshop portable i tinc ganes de tastar-lo. Encara que per a aquestes coses Dani és mooooooooooooooolt més artista que jo.

Vés fent tants canvis de plantilla com vulgues fins que et sentes còmode. No hi ha pressa per trobar-ne una de definitiva :)

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP