Sobre la publicitat al blog

Si heu entrat últimament al blog (cosa segura, perquè si no no estaríeu llegint esta entrada) haureu vist que ha aparegut publicitat dalt i a la dreta. 

Per a tots ha sigut de sobte, sense esperar-ho, però és una cosa que he pensat molt. I quan dic molt, creieu-me que és molt. Recorde quan vaig començar el blog, fa tres anys, que un amic em preguntava si no volia posar publicitat. Li vaig dir que no, i que no pensava fer-ho mai.

I ací estem, tres anys després, amb publicitat.

- Venut!

Sí, sí. Ja ho sé. Però és per una bona causa. Almenys jo la considere una bona causa. M'abelleix passar el blog a un domini .com, per poder entrar directament a www.svamania.com. Seria ja la majoria d'edat d'Svamania. Però això val diners, i com a un fill que ha de treballar per poder pagar-se els capritxos, el blog ha de pagar el seu canvi de nom. 

Així que eixos són els motius de posar publicitat. Si de tant en tant feu clic a un anunci (i no el tanqueu immediatament) estarem més a prop de lliurar-nos del blogspot per sempre. Espere que no moleste molt.

Brey  – (24 d’octubre del 2010, a les 0:42)  

He de dir que no és necessari entrar al blog per llegir la entrada, de fet l'he llegida sense entrar, al igual que totes les entrades, i de normal sols entre per comentar, o veure alguna imatge. Gaste un lector de feeds rss.

Per altra banda, em pareix normal la decisió de posar anuncis, sempre i quan no entorpisca la navegació del bloc. I espere que hi haja sort amb la creació del domini.com.

Siriuseta –   – (24 d’octubre del 2010, a les 13:12)  

Svaman! Anava a preguntar-te això mateix fa uns dies. Per mi bé =)

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP