S'acaba el 2009

Bé, xiquets i xiquetes. S'acaba el 2009, l'any amb menys concerts sva des de que existeix el blog. Si al 2008 van ser 34 concerts, al 2009 que avui acaba van ser 15 menys, un total de 19. Però ja sabeu el que diuen, açò és la calma que precede a la tormenta. Si tenim sort, el 2010 serà l'any en que escoltarem els nous temes, i això compensa tot el patiment d'esperar quatre anys.

Quatre anys? M'acabe d'adonar que els sva són un grup cíclic. El "a Foc" al 2002, el "Berlangastyle" al 2006 i el tercer àlbum al 2010. Només apareixen quan hi ha Mundial de futbol. Però no s'acaben ahi els cicles. Entre l'últim concert de 2007 i el primer de 2008 van passar 127 dies, exactament els mateixos que entre l'últim de 2008 i el primer de 2009. Per eixa regla de tres, el primer concert de 2010 deuria ser el 4 d'abril. Per sort, ja he vist en algun lloc que és possible un concert en febrer (prompte us informaré). A més l'últim concert de 2008 va ser el 28 de novembre a Sant Andreu de Llavaneres, i l'últim concert de 2009 també va ser el 28 de novembre, encara que esta volta a Muro. Massa casualitats, no?

En fi, si haguereu de triar un moment sva del 2009, quin seria? Jo ho tinc clar: el concert a la plaça de bous de València. I vosaltres? Algun altre moment?

Ací teniu una felicitació sva per al nou any. És antiga (del 2007), però val igual. Canvieu 2008 per 2010 i envieu-la als vostres amics.



FELIÇ ANY NOU A TOTS!

Siriuseta –   – (1 de gener del 2010, a les 12:54)  

Feliç any 2010, Svaman! (:

Comences a espantar-me un poc amb això de les coincidències. L'altre dia vaig vore una pel·lícula d'un home que trobava un full ple de números escrit feia 50 anys i s'adonava que els números eren, per ordre, les dates, número de morts i coordinades de les majors desgràcies terrestres. Això sembles tu, ahí en pla numerologia. Tot i que tu no treballes amb desgràcies, sinó amb coses boniques :D

Triar un moment Sva...? Triaria el concert a la Plaça de Bous si hi haguera anat ¬¬ Tinc molts grans records: quan vaig pujar a l'escenari amb Dri, quan vaig rebre la samarreta de Melina a casa *_*, la primera vegada que els vaig escoltar tocar Doraemon, el meu primer concert Sva (aquell de València de només 3 cançons), cada vegada que m'han dedicat una cançó (i aquella última que em van acomiadar des de l'escenari quan me'n vaig haver d'anar abans de temps, que no se m'oblidarà en la vida ^^), però si he de triar-ne un, em quede amb el concert de Gavarda, on per primera vegada vaig parlar amb els Sva i em dedicaren una cançó (va ser Sauco!!). Anava amb els de la meua classe i això fa molt ("Sauco, sóc el germà de Siriuseta!!"), em marcà veure'ls ballar, i sobretot em vaig sorprendre mirant la típica gent que no escolta música en valencià gaudir més que ningú... Tot el poble i molta gent de la Vall hi assistí i en acabar el concert fins i tot la gent gran s'acostava a felicitar els organitzadors perquè havia sigut un èxit. Ah, també vaig estar en primera fila gràcies a un amic que per res del món haguera imaginat vore en aquell concert... Tot i que ja no l'he convençut per tornar a anar-hi U.U Així que au, ja tens el meu moment Sva. I he de dir que en aquell concert tot el que vaig beure va ser una botella d'aigua!

Siriuseta.

nestor  – (1 de gener del 2010, a les 14:40)  

ahi te la raó siriuseta...
començes a asustar un poquet!!
i jo si tinges que triar un moment seria el conçert a alcasser!!!!!!!!
tocar a casa sempre està be!

nestor  – (1 de gener del 2010, a les 14:41)  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
svaman  – (1 de gener del 2010, a les 19:02)  

Siriuseta, ja veig que has començat a pensar en moments sva i t'has emocionat. Jo em referia a triar un moment del 2009, però ha estat bé llegir tots els grans moments que els Sva-ters t'han fet passar :)

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP