S'han acabat els dubtes

Ací teniu el cartell:


D'acord? 10 de la nit. Plaça Nàpols i Sicília. I toca també Arròs Caldós. Està clar? Doncs allà ens veiem!

svaman  – (5 d’octubre del 2008, a les 18:11)  

Dri! La resposta a l'anterior pregunta eren 9. Nou instruments hi havia baix la taula. Van ser dos punts per Rocío (ja tens una altra competidora) i un per Siriuseta. Demà una altra pregunta. I és possible que siga de l'svapèdia...

Anònim –   – (6 d’octubre del 2008, a les 16:51)  

Uo uo!! Nova pregunta hui? Quines ganes! Estic competitiva, muahahahahaha!

PS. Dri està buscant ales i jo antenes... És un missatge subliminal...

Anònim –   – (6 d’octubre del 2008, a les 16:55)  

Siruseta, jo tinc unes antenes, te les preste

Anònim –   – (6 d’octubre del 2008, a les 18:32)  

xica, moltes gràcies! Però no cal, no et molestes, de veritat, igualment he de buscar-ne unes per Dri, així que en compraré a parells! :) A més, és una bona manera de conservar el record ^^

Anònim –   – (6 d’octubre del 2008, a les 19:01)  

Pregunta ja!!que asi estem tots enmonats de preguntes..
Siruseta la meva reserca de les ales a sigut fallida... així que igual em de esperar a maquillarnos per al pròxim de valencia. En aquest concert ens conformarem en enterarnos de la que li tenen preparada a Svaman..

svaman  – (6 d’octubre del 2008, a les 19:39)  

Com que "la que li tenen preparada a Svaman"?? A mi deixeu-me tranquil que sóc molt vergonyós...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP