Una altra crítica

Ací teniu una altra crítica treta de no recorde bé quin periòdic o revista. També és del Berlangastyle i, of course, és bona. Ací la teniu:



Signada per Mireia Dur, la crítica diu, literalment:
"Un àlbum que es caracteritza per la continuitat i personalitat musical de la banda, composta d'eclecticisme i barreja d'estils. Les lletres les habituals, corrosives i incisivament divertides. A més a més, de la producció, el dic compta amb la col·laboració d'altres figures de la talla de Miquel Gil, Spyros Kaniaris, o membres de Soul Atac i Voltor, entre altres. Sense dubte, aquest nou àlbum mostra que Sva-ters està convertint-se en una formació que a banda de la festa i el 'jaleo' que monten sobre l'escenari la seua música ja agafa un estil propi que convida a una forma de vida pròpia. És a dir, en això que s'anomena (i que molts anhel·len): una bona banda de rock."

Anònim –   – (31 de gener del 2008, a les 18:36)  

Doncs vaig a dir-te el cas Sva que et deia, d'alguna manera és una crítica...
Vaig a una acadèmia d'Anglés amb una professora nativa. Vaig demanar-li si li venia bé que jo traduïra unes cançons -Sva, per descomptat- i ella les corregira, em va dir que sí. En acabar de traduir República Alcassera, li vaig donar la meua traducció i totes les lletres originals del Berlangastyle perquè comparara. Una estona després em va tornar tot el que li havia donat. Li vaig preguntar si estava corregit i va contestar-me "Me insultas con estos temas. Esto no se lo traduzco ni a mi hijo. Si quieres trabajar esto hazlo por tu cuenta".
Com anar al vàter i no tindre ganes em vaig quedar...

svaman  – (31 de gener del 2008, a les 21:49)  

Mare meua! Quina cara de panoli se't quedaria. En fi, com diu ma mare: "hay gente pá tó".

No ens furtaran l'esperança...

Anònim –   – (4 de febrer del 2008, a les 19:31)  

a de haver de tot...
pobres ignorants...

(continuen sense furtanos-la!!)

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP