Per favor, entreu

No sé si heu vist que al fòrum diuen que han fet una cosa més friki que aquest bloc. Jo ho dubtava, però ara estic convençut. SÓN ELS MÉS FRIKIS DEL MÓN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

La història sencera està fent clic ací, en el bloc de l'Enric, però en resum és que... No, no puc contar-ho. Heu de veure-ho amb els vostres propis ulls. Bueno, un avanç: ELS SVA-TERS TOCANT EN MARINA D'OR MENTRE TAMARA (LA BONA) CANTAVA!!!

I el vídeo de la gran actuació està ací:



Ja sé que no es "L'asmolaor", però d'alguna cosa s'ha de viure...

Després de veure aquesta gran actuació, dubte que els queden coses per fer: han inventat l'sva, han tocat amb Tamara... Ah! I ho han fet ben arregladets, sense eixes disfresses que solen portar. Si havera estat Saüco, ja havera sigut definitiu.

PD: He vist el vídeo ja tres voltes i encara no m'ho crec!!

Anònim –   – (1 d’octubre del 2007, a les 20:43)  

No m'ho puc creure!!! I diuen que ho va gravar el popular tv, q és el canal més facha de la historia!!!

No vull vore als sva-ters en eixe canal!!!

Anònim –   – (15 d’octubre del 2007, a les 16:05)  

ALUCINANT!!!!

Un gran vídeo...xD!

i un gran blog x a adictes com jo! Enorabona! k soc d les q entren unes kuantes vegades x setmana i encara no t'ho havia dit!

svaman  – (15 d’octubre del 2007, a les 21:18)  

Moltes gràcies!!! Al final coneixeré a gent i tot (i pareix que molta femenina, jeje). A vore si ens veiem a algun concert.

SVA!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP