Vídeos de Sueca

Svamaníacs!

Després de llegir el monòleg interior que Svaman va exterioritzar per a nosaltres a l'últim post, no podia anar a Sueca i no portar-vos uns quants vídeos de record.

La primera cançó que van tocar va ser Pajarón. Vaig recordar que Svaman volia vídeos dels nous temes i la vaig gravar, tot i que no vaig ser prou ràpida i no la tinc des del començament: 



Després es van posar poètics i van fer este recital amb cap altra vocal que no fóra la "e".  Si algú es mostra voluntari per a trascriure què diuen...





 Una de les coses que més em va impactar del concert va ser que van tocar "Del Terreno". No sé quan va ser l'última vegada que la vaig escoltar en un concert, si és que l'he arribada a escoltar mai en directe. A més, si no m'equivoque, va ser en esta quan Vicent va prendre el relleu de Sauco al trombó. Quan vaig escoltar la intro de dolçaina vaig tardar una estona en creure-m'ho (i una altra en trobar la càmera) i després la vaig gravar. Ací la teniu, millorada i versionada al més pur estil de Sexe, Putxero i Rock & Roll:



Després van cantar una cançó (existent? collita pròpia? algú ens ho aclareix?) molt escaient al seu repertori:



I l'últim vídeo. Després del concert dels Sva-ters, va tocar La Gossa Sorda. Endevineu qui va pujar a tocar amb ells?


Val, no era un gran angle per a gravar... Una pista. Toca la percussió.


I això és tot per la meua banda! Esperem la crònica de Guillem, i alguna aportació de Nèstor (et vaig vore en primera fila, no te'n pots escapolir). Jo només he de dir que, per a mi, fou un concert on em vaig adonar que em faig gran. I és que t'adones que has crescut quan una mamarratxa esquelètica de 15 anys t'aparta a espentes del teu lloc legítim en primera fila d'un concert dels Sva-ters. I et donen ganes de dir-li: "però ànima de Déu, si quan tu feies Primària jo ja em sabia estes cançons". En fi... supose que hi ha una edat per a cada cosa. I la meua edat ara és la de fer de reportera per a Svamania. Esperem que, quan se'm passe també esta edat, alguna mamarratxa prenga el relleu...

Gaudiu dels vídeos!




svaman  – (13 de setembre del 2011, a les 16:41)  

Gràcies! Gràcies! Gràcies! Sé que no és fàcil gravar vídeos quan el que et demana el cos és gaudir d'un concert sva amb tots els sentits al 100%. Així que gràcies una altra vegada.

Jo em vaig adonar de que em feia gran quan a la segona cançó d'un concert va començar a faltar-me l'aire. No podia ser, si jo estava tot el concert a primera fila! Després vaig passar a anar a ballar a primera fila només a l'última cançó (el que solia ser "República Alcassera") i ara ja ni això. Què trist...

nestor  – (13 de setembre del 2011, a les 17:35)  

Ie, no vos poseu tan melodramàtics, que no hi ha per a tant, sobretot tu, sirius... xD No tinc massa a dir sobre el concert... va estar de putissima mare, com tots... xD vaig gaudir-lo molt, i ara em ve al cap la imatge del dur fent conyes sobre les llums del puticlub que hi havia darrere... xD

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP