I van sis anys...

Ja sé que esta nit és el concert a Albaida, i que això ara mateix és el més important. Però vull fer una menció al 29 de juliol.

Per a mi és una data molt especial, i no perquè siga el meu aniversari ni el de ningú conegut. Tampoc és el dia que vaig conèixer ningú o vaig començar alguna cosa. Tampoc és el dia que vaig acabar la carrera o un dia que el Barça guanyara alguna cosa. Però és un dia molt especial per a mi. Un 29 de juliol, de 2005 en concret, va ser la primera vegada que vaig veure als Sva-ters en concert.

Han canviat moltes coses des d'aquell dia. Però moltes. Algunes són millors. La gran majoria són pitjors. Però el que no ha canviat és la meua admiració per un estil de música (i, per què no, de vida) que vaig començar al port del meu poble ara fa sis anys. Si poguera tornar arrere en el temps, encara que només fora durant una hora...

Perdoneu el rotllo, però les nits d'estiu em posen nostàlgic.

I ja sabeu, esta nit, tots a Albaida!!! Esperem que algun xaval estiga allí sense saber res dels sva i li canvie la vida.

PD: Ací teniu el cartell del concert. Cartellaco!!!




the kinky  – (27 d’agost del 2011, a les 3:53)  

Jo no sabia res del sva, i ara soc 200 vegaes mes feliç!!!
graacies amics!!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP