Terrat Sva






Arriba un moment en la vida de tot svamaníac en el qual l'estat del Tuenti, del Facebook i del Messenger es fan insuficients per plasmar la seua passió pels Sva-ters. Ni els fons de pantalla, ni els pòsters a l'habitació funcionen ja per aquest efecte. Cal alguna cosa més friki, més potent.


Svaman va crear Svamania. Jo he creat el terrat Sva. Serà el primer? Serà l'últim? Qui sap... Encara em queden metres de paret. Tot i que mon pare ja està pensant en tapar-ho. Què hi anem a fer, la casa és seua...



No podia faltar un raconet per a la propaganda del blog...



... ni de la nostra causa més noble.


No les he penjades abans per si encara les afegien al temari del selectiu... I no he volgut fer-ho millor per si venien els del Museu del Prado i em desmuntaven el terrat! xD No, en realitat vaig acabar abans d'ahir i no he pogut fer més perquè només tenia tres colors (els que veieu ahí són el resultat de mesclar negre, groc i roig, res més) i mai he sigut una gran artista.

Què vos pareix? Vos agrada? Ja veieu que encara queden espais, i també em queda pintura. Sempre em podeu dir alguna gran frase que m'haja deixat i l'afegiré a l'obra...

Per altra banda, sent no haver pogut avisar del concert a Pobla de Tornesa del dia 19. No vaig saber res d'ell fins que va ser massa tard. Pel que es veu a l'Svapèdia, Svaman sí que tenia notícia d'eixe esdeveniment. Ací podeu veure un poc més d'informació del concert, així com el cartell, però crec que és l'únic que vos puc oferir. Algú hi va anar? Seria un detall tindre alguna coseta per pujar d'algun concert, que fa temps que no ho fem...

I atenció als pròxims dies, perquè Nèstor ens ha promés fotos Sva importades d'Itàlia...

nestor  – (24 de juny del 2010, a les 16:52)  

oooooh!
d'ara en avant, aquest lloc serà el meu lloc de peregrinació sagrat, com La Meca per als musulmans!!!!!


(per cert, les fotos encara me les te que pasar un amic, que jo vaig ser tan cabrerot d'anar a Italia amb una samarreta sva i no dur-me càmera...)

Mònica  – (24 de juny del 2010, a les 17:04)  

Hauré de muntar un altar-Sva i habilitar-lo per a les visites... :)

Dis-li al teu amic que s'afanye si s'estima les seues cames...

svaman  – (24 de juny del 2010, a les 20:07)  

IM-PRES-SI-O-NANT!!!!

Ja sabia jo que deixava Svamania en bones mans...

Bé, notícies. Ja tinc un ordinador! No tant de temps com a mi m'agradaria (el compartisc amb la família), però el suficient com per a poder tornar a l'activitat.

He de dir que he estat molt a gust, "de vacances", sense preocupar-me per cuidar del meu fill :) Però també és veritat que el "gusanillo" de posar coses també és massa gran.

Com Siriuseta ho està fent tant bé (de veritat) i la tornada al treball sempre ha de ser poc a poc, de moment es quedarà ella al càrrec d'Svamania. Si tot va bé, ellà serà la nova "Jacob" d'esta illa. Jo em quedaré com a un satisfet número 2.

Encantat de tornar! Gràcies per la insistència!

PD: En serio, lo del terrat és la major frikada sva de la història. Ja tenim lloc de reunió sva.

Dani cr  – (24 de juny del 2010, a les 22:07)  

Jajajjaja, que animalà, tu estàs botja tia! Jo m'apunte a las peregrinació. Ei que bé svaman que et tenim per ací...

nestor  – (24 de juny del 2010, a les 23:48)  

doncs ja està clar... hi ha que organitzar una peregrinaciò des d'Alcàsser fins a el terrat sva...

per cert, svaman... m'alegre de que la meva insistència no fora en và...

Mònica  – (25 de juny del 2010, a les 11:06)  

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Què fort... ahir li vaig dir a Nèstor: "segur que quan Svaman veja la pintada en honor a ell, recupera l'ordinador per tal de tornar!"... i MIRA!!

En fi... sobre el terrat-Sva, algun dia si voleu faré el gran esforç de netejar-lo i podríem fer un sopar... El meu poble vos agradaria, té un riu! Tot i que està un poc apartat i no hi ha transport públic xD

Benvingut de nou, Svaman =)

svaman  – (25 de juny del 2010, a les 11:38)  

Ie, moltes gràcies a tots. Encara que parega mentira, la vostra insistència ha sigut un factor decissiu per a que no em jubilara ja per sempre i deixara Svamania en mans de Siriuseta (cosa que algun dia faré).

Com ja he dit abans: encantadíssim de tornar.

nestor  – (26 de juny del 2010, a les 10:51)  

siriuseta la tarotista...

PD: quin poble es?

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP