Nova samarreta Sva

Svamania està de nou en plena activitat publicadora! De moment podem anar agraint a Ausiasva i Dri la col·laboració que ens envien des del VinyaRock 2010, on es van trobar, segons em conten en un e-mail, amb mitja tropa Sva, en primera fila del concert de Los Fabulosos Cadillac. Allí, Dri va dissenyar una samarreta, nascuda a partir d'un adhesiu molt especial que es va trobar en una farola. Pel que em diuen, els membres dels Sva-ters van quedar encantats amb el resultat. Ací teniu la foto perquè jutgeu per vosaltres mateixos:




A mi m'encanta... Moltes gràcies, xics! :D

nestor  – (28 de maig del 2010, a les 21:54)  

que xulada!!!! està prou be!

SVAMAN TORNA!!!!
SVAMAN TORNA!!!!
SVAMAN TORNA!!!!
SVAMAN TORNA!!!!
SVAMAN TORNA!!!!
SVAMAN TORNA!!!!
SVAMAN TORNA!!!!
SVAMAN TORNA!!!!
SVAMAN TORNA!!!!

yoko –   – (29 de maig del 2010, a les 15:06)  

eeh!! jo tb vaig vore a este xic am la camiseta en el viña!! me mola molt! per quant la vens?? xDD

Dri –   – (31 de maig del 2010, a les 18:03)  

que dir... la meua cara de felicitat després d'editar la samarreta ho diu tot.

per desgracia la samarreta no va soportar la dura nit del vinya..

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP