La web sva

Supose que los más viejos del lugar recordaran quan havíem d'entrar a l'antiga web, en la qual l'única cosa que hi havia per mirar era el fòrum, lloc on els svaddictes primigenis ens assabentàvem de les poques notícies que anaven ixint. Jo ho recorde.

També recorde el moment exacte en que vaig entrar per primera vegada a la nova web. Recorde on estava assegut, i com anava gaudint de cada apartat de la web mentre el meu company de pis jugava a la Play sense saber l'emoció que estava sentint jo. Recorde entrar pràcticament tots els dies per tornar a llegir-ho tot i esperar novetats.

Recorde com va estar prou temps actualitzant-se, fins el dia que ho va deixar d'estar.

Recorde com, a finals del 2007, em va aparèixer açò quan vaig intentar accedir a la web. Recorde la meua decepció:


Recorde quan va tornar a funcionar i anunciaven la Gira 2008. Quina alegria vaig sentir!

Recorde com la web va deixar d'actualitzar-se per agost del 2008, i va estar mesos sense cap novetat.

Recorde quan vaig llegir en algun comentari d'Svamania que alguna cosa li havia passat a la web, i vaig entrar i vaig veure el que tots podeu veure ara si entreu (www.svaters.com).

I recorde l'emoció de pensar que per fi tindríem una pàgina web com els svaddictes ens mereixem. I l'emoció de pensar que de no tindre web oficial el grup ha estrenat dues en només 4 anys.

I segur que recordaré el primer dia que entre en la nova web. Serà un gran dia, paregut a la primera vegada que vaig entrar a la web oficial, assegut en aquell pis de València, sense estudiar el que havia d'estudiar. I de segur que recordaré com vaig devorar tota la web en pocs minuts, i com ho vaig fer durant molts dies seguits.

I algun dia miraré enrere i pensaré: "tant de temps lliure tenia?"

Vicent  – (25 de maig del 2009, a les 20:32)  

Ja queda molt poquet per a la nova estrena!!

Vicent  – (25 de maig del 2009, a les 20:46)  

Per cert teniu un bon grapat de minuts del video del concert d'Almussufes que pertany a la gira'09. A la pagina web de infoTV en la secció trobades ho podeu trobar cap al minut 28.

Dani cr  – (26 de maig del 2009, a les 15:39)  

Ueeee, gràcies Vicent. per cert svaman, molt romànictic lo teu en les webs sva eh.. jajaja. A mi em pasa això pero cada vegada que publiques una entrada al blog i si es pregunta ni te conte...De vegades les llig tan ràpid q ni m'entere de que la balada no contaba ¬¬. jejejej

svaman  – (26 de maig del 2009, a les 17:31)  

Per cert Dani, he descobert que no va ser als comentaris del blog, sinó a un mail teu contestant a una pregunta q em vas avisar del que passava.

Rhaegar Targaryen  – (2 de juny del 2009, a les 17:09)  

Er... el company de pis de la Play era jo? Alguna cosa em sembla recordar. Centenars de vesprades de jugar al pro sentint Sva-ters.

Joer com passa el temps...

svaman  – (2 de juny del 2009, a les 22:56)  

Sí, amic. Eres tu.

I sí, com passa el temps...

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP