Despedida

Bé xiquets, si esteu llegint açò és que porte ja una setmana a Dénia sense internet i el blog està quasi mort. Aquesta és una entrada que estic escrivint el dia 1, però programada per publicar-se el dia 12. Si es publica, vol dir que estaré a Dénia fins després de festes, cosa que vol dir que, per primera vegada, el blog estarà abandonat durant més d'un mes. 

En fi, podeu continuar enviant coses i deixant comentaris, és clar, però no espereu entrades durant desembre. Passeu bones festes, escolteu bona música, regaleu moltes coses i passeu-ho bé. Açò tornarà, i us vull a tots ací.

Au!!!

PD: Sempre és possible que algun dia aconsegueisca internet i pose alguna cosa. L'esperança és l'últim que es perd...

Anònim –   – (12 de desembre del 2008, a les 17:23)  

Em sap greu que te n'hages anat tan prompte, perquè no tinc el teu mòbil i no em puc posar en contacte amb tu... En fi, que vaja tot bé. El dia 19 em lleven la tiroïdes, és a dir, m'ingressen a l'hospital. T'ho dic perquè si la sanitat valenciana és tan bona com l'educació, és possible que no tornem a parlar mai més, així que t'avise: Mira't el correu, que t'he enviat una cosa pel blog. I no sé, recordeu-me, més que siguen un parell de segons al dia. Ah, i quan traguen el tercer disc, deixa-me'n un damunt la tomba. Signat per Sauco, si pot ser. I troba-li a eixe que ja sabem una altra d'eixes que ja sabem, que la que té no li queda bé. I als concerts vestix-te d'abella amb Dri, que si no, no pujarà. Dona'ls records a tots.
Crec que això és tot de moment. Si no em muic, quan torne a casa ja et deixaré un comentari. Un bes ^^

Anònim –   – (12 de desembre del 2008, a les 21:34)  

va no dramatices dona q ja voras com pronte estas per aci altra vega donant guerra

Anònim –   – (14 de desembre del 2008, a les 13:21)  

Qui és l'anònim? xD Gràcies.

Anònim –   – (15 de desembre del 2008, a les 21:01)  

ja t'ho he dit pero anim que no serà res!i ben prompte segur que tornem a pujar vestits d'abella!

dri

Anònim –   – (25 de desembre del 2008, a les 1:05)  

Ei, que estic sencera! ^^

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP