Sva-ters-san

Alguna vegada has envejat a eixa classe de persones que es tatuen lletres xineses o japoneses al coll? O a aquelles que van en el cotxe tot maquejat i també tenen les lletres xineses o japoneses de rigor? No? Molt bé, jo tampoc. Però per si voleu iniciar una nova moda sva, no cal que us tatueu el típic vàter al pit, ací teniu un tatuatge ben bonico: així s'escriu Sva-ters en japonès!!!



Ja sé que ara vindrà algú dient que així no és, que si el fonema tal és d'aquella manera, bla bla bla... Però entre un amic que estudia japonés i jo (encara que ell només em va dir: "Estudie japonés", la resta ho he fet jo a ma casa) hem creat aquest gran... el que siga. Així que espere que us servisca de profit. Tranquils, ja sé que no.

Ala.

Anònim –   – (28 de novembre del 2007, a les 23:22)  

Açò dels anònims és un lio... Xè, no podríeu numerar-vos? O posar-vos malnoms... "Anònim conformista", "anònim admirador" , no costa res!
Siriuseta és com les estrelles, sempre està ahí però no la veus xD (típic subnik de messenger adolescent, fent ús de la meua condició de teenager) . I el nom d'sva-ters en japonés, bé... Jo estudie xinés, però va, perquè la teua feina s'haja vist recomensada, em posaré la imatge a l'avatar del msn! xD

Salut i sva!

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP