Pregunta 15

Més preguntetes. Una altra de nivell mitjà (2 i 1 punts).

- Quants concerts dels Sva-ters es van suspendre al 2007?

svaman  – (25 de febrer del 2009, a les 17:26)  

Ja tenim guanyadors per a aquesta pregunta:
- Dani, 2 punts.
- Siriuseta, 1 punt.

Dani cr  – (25 de febrer del 2009, a les 19:27)  

M'acoste perillosament...^´
Svaman, per favor cambiam el nom, em diuen billy el rapido(és broma eh..deixam el que em posaren els meus pares) jajaj. Es la ventatja de tindre varies pagines d'inici...

Dani cr  – (25 de febrer del 2009, a les 19:29)  

Ah, se m'oblidara, i el treball de Svaman en forma de svapèdia. Que m'ha donat quasi totes les respostes svàtiques.

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP